fredag 21 mars 2008

Puppieeeees!


Idag var jag, matte och husse hemma hos Sally, Rufus, Ronja, Molly och Ozzy. Vi fick springa och leka på gräsplanen. Äta harbajs.. Matte var inte lika glad. Sen var vi inne och lekte, för det var så blött och kallt ute. Matte och husse kelade med Mollys valpar. 7 veckors gamla små Jack russelvalpar med sylvassa tänder. Jag tog hand om dom litegranna och försökte leka lite med dom, men mest lekte jag med Rufus och Ozzy. Molly var så seg efter allt med valparna, Sally ska ju få valpar när som helst ( lilla tjockisen ) och Ronja är.. Ronja.. hon pussades helst med husse och matte. Här kommer iallafall massor av bilder som matte tog med sin mobil ( därav kvaliteten ). Hon blev lite macrotokig.. Om ni undrar..


















Såhär sov jag för en stund sedan, visst är jag söt?!





2 kommentarer:

Anonym sa...

Beckan sover precis likadant! JÄttekonstiga sovställningar - och jättesöt! =)

Vad är valparna för ras? Jack russel?
/Linnea o Beckan

Anonym sa...

haha nu såg jag att jag gissat rätt... Hur söta som helst! =)